۷۰ درصد صندل و دمپایی کشور در قم تولید می‌شود
نوشته شده توسط : alizadeh

قم – استدلال گسترش خوشه کفش قم گفت: ۷۰ درصد از تولیدات کفش تابستانی و کفش تابستانی و همینطور ۵۰ درصد از صادرات مرزوبوم در بخش کفش وابسته به قم می باشد .

کیف چرم
عادل ربیعی در مذاکره با خبرنگار مهر، عمده تولیدها استان قم در مسئله کفش را صندل و صندل عنوان کرد و گفت: در این زمینه می‌توان داعیه کرد که ۷۰ درصد صندل، صندل در قم ساخت می‌گردد .

وی همچنین به بخش صادرات نیز اشاره و ابراز داشت: ۵۰ درصد از صادرات تولید ها بخش کفش در قم ایجاد می شود و چه بسا بعضی از تولید ها قم از گمرک بقیه شهرها به خارج صادر میگردد .

خرید کیف چرم

استدلال گسترش خوشه کفش قم، بازار عمده محصولات قم را افغانستان، عراق، آسیای میانه، ترکمنستان و تاجیکستان تیتر کرد و اظهار داشت: البته به دلیل جنگ‌های صورت داده در حیطه صادرات کاهش یافته هست .

کیف چرم ارزان

ایجاد
تنوع در محصولات برای رقابت
او گرچه تحریم ها را استدلال دیگری برای کاهش صادرات دانست اما در ادامه تیتر کرد: کشورهایی همچون ترکیه و چین از رقبای کشور‌ایران در بازار کفش هستند که در این موضوع ساخت کنندگان قمی سعی دارا هستند تا با تنوع در محصولاتشان بتوانند با این دو کشور رقابت نمایند .

کیف چرم مجلسی

ربیعی به سکون بازار طی یک‌سری سال اخیر هم اشاره کرد و گفت: برخی از واحدها توان ساخت خود را به نصف کاهش داده‌اند و بعضی دیگر حتی مجبور به تعطیلی کارگاه‌های خویش شده‌اند .





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: